Annons

Softonic-recension

Nirmala - Story of School Days: En visuell simuleringsspelroman

Nirmala - Kisah Masa Sekolah är en Android visuell simuleringsspelapplikation roman, utvecklad av BM-Studio. Det faller under kategorin utbildningsspel och är kompatibelt med Android 9.0. Spelet kretsar kring historien om Nirmala, en student som letar efter kärlek.

Applikationen erbjuder olika funktioner, inklusive dagliga aktiviteter, skolliv, prov och andra visuella romanelement. Spelet har flera slut, som beror på de val som spelaren gör under spelet. Nirmala - Kisah Masa Sekolah är ett bra verktyg för dem som vill förbättra sina språkkunskaper, eftersom det är tillgängligt på flera språk. Spelet är gratis att ladda ner och spela.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Nirmala - Kisah Masa Sekolah

Har du provat Nirmala - Kisah Masa Sekolah? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.